URAS BEBEĞİN KURABİYELERİ


Lale Hanım'ı takip etmeyen çok az blogger vardır herhalde.Ben Laleninbahçesi 'ndeki güzel yazılarını ,film ve kitap önerilerini okumaktan büyük keyif alıyorum.
Bu kurabiyeleri Lale Hanım'ın isteği ile bir aile dostlarının doğacak bebeği için yaptım.



Bu arada Can'ı unutmadık tabii.Can kim mi?Eğer buraya tıklarsanız dünya güzeli Can'ı görebilirsiniz.Kardeşi Uras gelecek diye birsürü kurabiye yapılıp,ilk gözağrısı unutulur mu.Ona da çooook sevdiği palyaço kurabiyeler yaptım.Blogda gezinirseniz burnuna taktığı kocaman kırmızı ponponu görebilirsiniz.
Son kurabiyelerimiz de Lale Hanım ve güzel kızları için.Yorumlarından çok beğendiğini hatırladığım birkaç kurabiyeyi de onlar için süsledim.Eh bir Kırmızı Lale de yakışırdı aralarına:)

Uras ve Can'a anne ve babasıyla beraber uzun sağlık bir ömür dilerim.Lale Hanım da Can'la geçirdiği güzel günlere Uras'ı da katarak keyfini ikiye katlar umarım.
Herkese sevgiler...

10 yorum:

  1. şimdi ben neye teşekkür edeceğimi şaşırdım...Kurabiyelere mi? güzel sözlere mi? hangisine... Size kurabiye kraliçesi ismini takan ne doğru bir tanımlama yapmış ...çok ama çok teşekkür ederiz. Şimdi izninizle ben resimleri copy yapıp kendi bloğumda da yayınlayacağım...

    ççook öptük sizi

    YanıtlaSil
  2. Lale Hanım'cığım ben de çook teşekkür ederim.Mutlu hayatınızın Uras'ın da katılımıyla sürmesini dilerim.Ben de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuşşşş yine ver her zamanki gibi.

    YanıtlaSil
  4. Dilek'ciğim çok teşekkürler.Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  5. Uras'ı bekliyor muyuz hala yoksa geldi mi? Allah uzun ömürler versin Can'a da Uras'a da..Ellerine sağlık arkadaş, yapmışsın yine yapacağını:))

    YanıtlaSil
  6. Serap'cığım Uras önümüzdeki hafta merhaba diyecek hayata sağlıkla inşallah.Çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  7. Petekçim, blog listemde Lale'nin bloğu ile alt alta denk gelmiş senin blog. Baktım, aynı resimden alt alta 2 tane var. Önce anlam veremedim, sonra ikinizin de bloglarını okuyunca durumu anladım. Senin ellerine sağlık, her zamanki gibi görsel olarak muhteşemler, eh tad olarak da muhteşem olduklarını zaten biliyoruz:)) Uras bebeğe analı babalı sağlıklı uzun bir ömür inşallah.

    YanıtlaSil
  8. Ha ha komik olmuş.Şaka gibi.Teşekkür ediyorum sana canım.Bu arada amin.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails