HELLO KITTY KURABİYELERİ(BEGÜM)





Oh bee...Aylardır süren blog yasağı benim için bugün kalktı.Denemediğim DNS MNS kalmadı ama bugüne kadar bloguma her tıkladığıma o kırmızı yazıyla karşılaştım.
Bugün gene umutsuzca tıklamıştım ki...hoop Uras Bebeğin Kurabiyeleri.26 Şubat dan kalma.

Neyse Begüm'ün kurabiyeleri ile başladım şükür.Artık fırsat oldukça eski de olsa kurabiyeleri eklerim.Arşivde bulunsun ama değil mi?
Begüm'ün annsei Burcu Hanım doğumgününden bu fotoğrafı göndermiş yayınlamam için.Tatlı Begüm'e nice yaşlar diliyorum.
Hepinize sevgilerimle.

8 yorum:

  1. merhabalar bende buralardayım sizde hoş geldiniz tekrar kurabiyelerinize bayıldım.canım görüşmek dileğiile.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Fatma Hanım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Petekçim, gözünaydın, gözümüzaydın:)) Kurabiyelerini övmek için artık kelimeler kifayetsiz kalıyor, ellerine sağlık. Begüm'e de annesi, babası, tüm ailesi ile birlikte nice sağlıklı, mutlu yaşlar...

    YanıtlaSil
  4. Aynen canım.Ne eziyet yani.
    Kurabiyeler için de sağol.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ahhh sonunda,
    cok ozlemistik ...

    YanıtlaSil
  6. Tijen Hanım teşekkürler.Kardeşinize kavuştuğunuz için çok sevindim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Oh Petekcim hoş geldin. hem de ne hoş geldin. Bizim ev de bir hello kitty yaşıyor. Nazlının ilaç kutusundan gözlüklerine varana kadar Hello Kittylidir. Öğrencilerine de aşılamış valla:))
    yine harikalar yaratmışsın. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Lale'ciğim,büyük kızların da minikler gibi Hello Kitty'e bayıldığını duyduğumda şaşırmıştım.Demek Nazlı da öyle.Bir sonraki postta bir pasta koyalım o zaman Hello Kitty li.Nazlımıza gelsin.Öpüyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails