DÜĞÜN KURABİYELERİ


İçimden sürekli Alpay'ın Fabrika Kızı'nı söyledim bu kurabiyeleri yaparken:))

Fabrikada tütün sarar
Sanki kendi içer gibi
Sararken de hayal kurar
Bütün insanlar gibi...


İtiraf ediyorum;ilk defa bu kadar çok sayıda kurabiye yaptım.Biraz boyumu aşmadı desem yalan olur.(Boy kısa olunca çabuk aşıyor zaten bazı şeyler:)500 adet kurabiyeyi pişir,süsle,paketle,gülünü yapıştır ,etiketini bastır filan derken yorucu bir hafta geçirdim.

Sonuç:Çok beğenilen ,düğüne katılamayanlara gönderilmek üzere istenen 100 kurabiye daha.Bu sefer çok kolay oldu ama az olduğu için:))


Yaptığım kurabiyeleri tepside ve üstü kapalı olarak kuruttuğumdan tepsiler yetmedi.Bir yandan süsle bir yandan paketle derken, mutfak,salon ve alet-edevat odası arasında koşuşturduğum bir sırada oğlumun 'Anne bi dur ,bi dur, bi dur' demesiyle gülmeye başladık.



Melis Hanım ve Fatih Bey'e mutluluklar diliyorum.Darısı bekarların başına....

4 yorum:

  1. Ay çok tatlılar yaa..Caillou ve karısı gibi olmuşlar, acayip şirinler..Ellerine sağlık ve de geçmiş olsun tabii. Gençlere de mutluluklar tabii. Allah evlilik hayatlarında onlara, sana bu kurabiyelerin yapımındca verdiği sabrı versin inşallah da, ömür boyu sürsün mutlulukları:)))) Sevgiler hayatım..

    YanıtlaSil
  2. Ha ha Caillou ve karısı ha.güldürdün beni:)
    Amin diyorum duana.Allah hepimize mutluluk versin canım.

    YanıtlaSil
  3. Petekcim şahanesin öncelikle bu kadar kurabiyeyi yapmak beceri işi seni tebrik ederim ve kocaman Maşallah diyeyim ki nazar değmesin
    Petekcim emeklerine sağlık gerçekten şahane olmuş.
    Evlenen çifte bir ömür boyu mutluluklar dilerim
    Sana da bol siperişli günler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sevil'cim çok teşekkür ederim canım.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails