KURABİYE KURSU



Bayram öncesi sevgili Ömür Hanım'la yaptığımız kurabiyeler.
Ömür Hanım'la yazın yazışmaya başladık aslında.Ama kurabiye yapmak ancak kısmet oldu.Benim işlerim,onun minik yeğeninin dünyaya gelmesi derken 2 ayı buldu bizim buluşmamız.
Kurabiye kursundan önce bir tanışma günü yaptık.Kahve,çay muhabbet derken pek çok ortak yanımız  olduğunu gördük.Hatta ortak tanıdıklarımız çıktı.
Ömür Hanım yakında bir blog açacak ve biz o maharetli ellerinden çıkan güzel yiyeceklerin tariflerini bulacağız orada inşallah.Pek çok ülke gezmiş,pek çok mutfaktan yemekler,tatlılar öğrenmiş,mutfağı çok seven bir hanım.
Umuyorum birlikte kurabiye pişirip süslediğimiz 6 saat onu da benim kadar mutlu etmiştir.
Herkese sevgiler.

2 yorum:

  1. ah keşke oralarda olsaydım, o nasıl yenilir nasıl kıyılır bunlara diye düşündüğüm kurabiyelerin yapım aşamasında bulunurdum... Ama eğer yolum İzmir'e düşerse bi kurs alırım valla...
    Sevgimle

    YanıtlaSil
  2. Bekliyorum Lale Hanım'cığım.Yapma ve yeme aşamasını birlikte gerçekleştiririz zevkle.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails