PEPEE PASTA VE KURABİYELERİ




Ayaz'a geçen sene bu pasta ve kurabiyeleri yapmıştım.Diyorum ya zaman hızla geçiyor.Ayaz 2 yaşında olmuş.Pepee'yi çok seviyormuş bu yüzden Derya Hanım pastasının  ve kurabiyelerinin Pepee şeklinde olmasını istedi.

Ayaz büyümüş,böyle yakışıklı bir delikanlı olmuş.Pasta kesilirken de pek mahsunlaşmış.Sevdiği bir kahramanın lokma lokma kaybolması pek hoş değil tabii:))

Ayaz'a nice yaşlar,kendime de sağlık diliyorum.Üçüncü yaş pastasını da yapabilmek için.
Sevgilerimle.

13 yorum:

  1. Aya çok yakışılıymış; kurabiyelere her zamanki gibi bayıldım:))

    YanıtlaSil
  2. Özlem'cim gerçekten çok tatlı Ayaz.Teşekkür ederim canım.

    YanıtlaSil
  3. Anam ben Ayaz'ı da kurabiyelerini de yerim. Allah ömürler versin yavruma, sana da sağlık gerçekten:))))

    YanıtlaSil
  4. Çoook teşekkürler Serap'cım.Mutlu yıllar görüşemezsek.

    YanıtlaSil
  5. Nereyi "beğen"eceğimi bulamıyorum facebook da..:((

    YanıtlaSil
  6. petek hanım;nasıl güzel olmuş bu.valla aştınız artık kendinizi.tebrik ediyorum sizi can-ı gönülden.bu arada iyi seneler.....

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Sağol Oya'cım.Sana da iyi seneler.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. çok tesekkür ederim güzel dilekleriniz için petek hanım pasta ve kurabiyeler geçen seneki gibi muhteşemdi dilerim 3.yaş günündede görüşürüz ellerinize sağlık kendinize iyi bakın hediyeniz içinde teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  10. Derya Hanım tekrar nice yıllar dilerim Ayaz'a.Benim için öpün lütfen onu.

    YanıtlaSil
  11. Çok teşekkür ederim.Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails