KOLAY CHEESECAKE


Cheesecake güzel bişeydir.Ama uğraştırır.
Kolayını bulup şipşak yapacaksın benim gibi.


Malzemeler:
2 su bardağı süt
200 gram krema
2 yumurta sarısı(beyazlarını atmayın beze yaparsınız)
1/2 su bardağı mısır nişastası
2 yemek kaşığı tereyağı
3 adet limon kabuğu rendesi ve suyu
1 çimdik tuz
1 paket vanilya

2 paket ETİ Burçak.

Bisküvi dışındaki tüm malzemeleri iyice cırpıp pürtükleri gidince orta ateşte karıştıra karıştıra pişirin.
Dikdörtgen bir borcamın altına bir kat burçak dizin ve pişirdiğiniz kremanın yarısını dökün.Bir kat daha bisküvi ve üstüne kalan krema.Gayet kolay,gayet lezzetli bir tatlı.


Tarif burdan.Ancak ben yumurta ve tereyağını biraz azalttım.
Deneyeceklere afiyet olsun.
Sevgiler.



9 yorum:

  1. Petek hn merhaba ben Semra Okumuş. Benim de bir blogum var artık. Lavanda. Sizi takibe aldım. Siz de takip ederseniz sevinirim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Semra'cım blogunda izleyiciler bölümü yok.Eklediğinde haber ver canım.

    YanıtlaSil
  3. Petekcim süpermiş:) pratik arkadaşımmm:)))

    YanıtlaSil
  4. Sedef'cim bazen gerekiyor pratiklik.Sagol canım.

    YanıtlaSil
  5. eline sağlık canım denemek lazım;)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler.Kolay ve lezzetli daha ne olsun:))

    YanıtlaSil
  7. birde kremanin aromasini merak ettim acaba fazla eksimi 3 limon gozume fazla geldide,

    YanıtlaSil
  8. 3 yemek kasigi seker var Lalecim.dikkatsiz Petek.cok eksi olmuyor.

    YanıtlaSil
  9. tesekkür ederim mutlaka denemem lazim cok pratik vede lezzetli gözüküyor.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails