BİR PRENSES

Şimdi kim bu prenses diyeceksiniz.Bu fıstık benim canım arkadaşım Belgin'in yeğeni.
Örgü örmeyi sevdiğimi biliyorsunuz.Burda ördüğüm battaniyeden artan yünlerden bir küçük battaniye daha örmüştüm.Belgin bir uğradığında çok beğendi renklerini.Ben de aynı renklerden minik Pelin'e bir etek ördüm.
Belgin'cim de hemen giydirip Face e fotoğrafını koymuş.Sağolsun burda yayınlamamın bir sakıncsası olmadığını söyledi.
Nasıl tatlı bir bebek değil mi?Pembiş pembiş ne kadar yakışmış,güle güle giysin küçük prenses.
Sevgilerle.

4 yorum:

  1. Önce güleç yüzlü prensese kocamannn bir maşallah... Ellerine sağlık Petekcim ne kadar şık bir etek olmuş. Renkleri de çok güzel seçmişsin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı maşallah.Teşekkür ederim Elvan'cım.

    YanıtlaSil
  3. Hem prensese hem sana maşallah..
    Eteğe de bayıldım hani..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails